Dumnezeu sa binecuvanteze Romania

1989, decembrie…Student…Ma intorceam de la o partida de canasta tinuta la un coleg. Cred ca era undeva in jurul orei 1 noaptea. In fata caminului, inainte de a face la stanga, era sa lesin: profesorul meu de filosofie, cu pistol la brau, legitima studentii la intrarea in cladire, instiintandu-i ca incepand din noaptea cu pricina nu mai au voie sa mearga in grupuri mai mari de 3…Cei care aveam parul lung si barba eram principalii suspecti ai relelor ce s-au intamplat deja si ce se vor fi intamplat in zilele urmatoare… Pe 20 decembrie am plecat acasa…Imi aduc aminte si azi sarutul pe frunte si vorbele tatalui meu atunci cand am coborat din tren :”bine ca ai ajuns sanatos tata, ca-i bai mare”… In amintirea celor care au fost inchisi in zilele acelea, a celor care s-au pierdut in inchisorile comuniste atunci si mai ales inaintea acelor zile, in ani grei de temnita cumplita, va cer sa ascultam cu piosenie:
http://www.trilulilu.ro/maria21dayana/3ad455846545d4
Dumnezeu sa binecuvinteze Romania! Ca deobicei in istoria noastra, numai la El mai este speranta…

Diaconescu Marius

Leave a comment

Filed under memorii

Leave a Reply

